Selamat Datang

Kapsul Tunjuk Langit Plus

KHASIAT KAPSUL TUNJUK LANGIT DIBONGKAR!


Kapsul Kami Diproses 100% buah Tunjuk Langit diproses sehingga halus mengikut piawaian kesihatan dan DI DOA mengunakan kapsul HALALGEL supaya senang untuk ditelan,Tiada campuran bahan kimia atau pengawet,Ianya 100% BIJI buah tunjuk langit asli.




Apa khasiat buah tunjuk langit?Kapsul Tunjuk Langit Plus Membantu Pesakit: Melancar peredaran darah Kencing Manis Darah Tinggi ,Gout / sendi, Kolestrol tinggi,Migrain / sakit kepala Strok peringkat awal Menguatkan perut, jantung, paru-paru, hati dan limpa Sembelit, masalah sistem penghadaman Menghidupkan kembali sel-sel Senggugut / Haid Tak Lancar Masalah Ereksi / mati pucuk Kebas kaki/tangan Angin / sakit urat Kencing Kotor Anti-penuaan / Ejen Kecantikan Kulit sensitif, jerawat dan lepuh Manfaat buah tunjuk langit untuk darah tinggi tidak di pertikai kan lagi.


Sejak zaman dahulu,nenek moyang kita telah pun memaksima kan manfaat buah tunjuk langit sebagai pencegah serta merawat penyakit kronik,dan ternyata keistimewaan buah tunjuk langit ini mampu membantu merawat darah tinggi dan paling menakjubkan Buah Tunjuk Langit turut di jadi kan Ubat Kencing manis,hasil nya kandungan gula dalam darah boleh membantu di turun kan,jika dahulu orang zaman dulu kala hanya memakan begitu saja,tetapi rasa yang pahit mungkin membuat kan generasi hari ini tidak mahu memakan nya begitu saja dan berita baik bagi anda yang mahu kan manfaat dari buah tunjuk langit plus ini,kini ia telah di komersial kan sebagai ubat dalam bentuk kapsul,jadi ia sangat memudah kan pengguna untuk mengamal kan kapsul tunjuk langit plus ini.
Buah Tunjuk Langit (Swietenia macrophylla.) juga dikenali sebagai Sky-fruit atau Buah Mahagony merupakan sejenis tumbuhan herba yang terdapat di Asia Tenggara.Swietenia macrophylla, Mahogani Daun Besar atau Mahogani Honduras adalah tumbuhan liar yang berasal dari jenis pokok Meliaceae (keluarga pokok Mahogani atau Mahoni),Pokok ini tumbuh di kawasan hutan hujan tropika yang bersuhu kering dan lembap terutamanya di Amerika Selatan, India Barat, Kepulauan Indonesia, Fiji, Honduras, Kepulauan Solomon dan juga Malaysia,Ia digelar Raja Swietenia atau Raja Mahogani oleh kerana mutu kayu nya yang tinggi di pasaran dunia sejak beratus tahun yang lalu. pokok tunjuk langit ni berbuah setahun sekali sahaja,Wah!Hebat bukan Buah Tunjuk Langit ini.

Foto Buah Tunjuk Langit



 KANDUNGAN KHASIAT DALAM BUAH TUNJUK LANGIT : VITAMIN A,DIETARY FIBER, POTASSIUM,VITAMIN E,CALSIUM,VITAMIN B6, MAGNESIUM,SODIUM,VITAMIN B,PROTEIN,VITAMIN B1,IRON,VITAMIN D, FOLIC ACID,CARBOHYDRATE. 

TIGA BAHAN AKTIF YANG UTAMA MEMBERI KHASIAT DAN MANFAAT FLAVONOIDS 
seperti yang terdapat dalam Gingko biloba dan tongkat ali. Ia merangsang pembukaan pembuluh darah, membekalkan oksigen dan nutrisi keseluruh badan, agen anti –pengoksidaan. \ SAPONINS seperti yang terdapat ginseng Panax,Enzim yang bertindak seperti sabun /pelincir yang mengurangkan lemak dan kolesterol pada dinding salur darah.Ia menguatkan fungsi jantung dan sistem imuniti. BITTER ALKOLOID rasa pahit adalah kerana kandungannya yg tinggi, dapat merencatkan pertumbuhan virus dan bakteria. Ia membantu membina sel darah putih dan menguatkan imuniti badan.

TAHUKAH ANDA:  

Pada tahun 1996 , satu pasukan biokimia Amerika terkenal mempunyai penemuan kejayaan besar dalam kajian mereka bahawa terdapat banyak Flavonoids dan Saponins di dalam SKY FRUIT. Di samping itu, BUAH SKY mengandungi pelbagai protein semulajadi , mineral, vitamin, enzim , karbohidrat , asid lemak dan lain-lain nutrien penting badan. Penyerapan yang mudah adalah faktor penting ke arah menggalakkan kesihatan yang baik. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, BUAH SKY FRUIT itu telah diterima secara meluas oleh pakar-pakar perubatan dan doktor. Testimoni pengguna ' telah membawa kepada penerimaan global SKY FRUIT sebagai salah satu produk kesihatan yang terbaik di pasaran. SKY FRUIT adalah bukan sahaja tulen dalam alam semula jadi, ia juga merupakan produk yang sangat baik yang menggalakkan kesihatan asas secara keseluruhan. Tidak ada kesan sampingan - sakit walaupun dengan penggunaan jangka panjang. Buah Tunjuk langit @ (Switenia Macrophylla) boleh diamalkan secara tradisional oleh lelaki dan perempuan pada semua peringkat umur untuk mengekalkan kesihatan badan dan juga untuk mengelakkan penyakit-penyakit yang berkaitan dengan peredaran darah. Anda Sudah Tahu Khasiat dan manfaat buah tunjuk langit bukan?

JOM CUBA PENAWAR DAN IKHTIAR DARI KAPSUL BUAH TUNJUK LANGIT 1 botol (33 kapsul) RM21.90 S/M RM23.90 S/S

CARA PEMAKANAN KAPSUL TUNJUK LANGIT PLUS : Permulaan 2 biji pagi, 1 biji malam ( 1-2 minggu pertama ) untuk Kencing Manis :Bacaan bawah 10 ( 2biji pagi, 1biji malam sehari ),Bacaan atas 10( 2biji pagi, 2biji malam )

( PERCUBAAN ORDER 2 BOTOL RM47.00 S/M RM50.00 S/S - Termasuk poslaju ) PERTANYAAN CALL / SMS: 017-9883208

0 Komentar untuk "Kapsul Tunjuk Langit Plus"

Hadis Pilihan

Popular Posts

Kopi Tunjuk Langit Plus

 
Copyright © 2014 Produk Herba Alam - All Rights Reserved
Template By Catatan info