Selamat Datang

Gadis Hilang Keyakinan Gara-Gara Panau Dan Cara Mengatasi Masalah Panau

Masalah kulit yang membingungkan begitulah permasalahan yang di hadapi oleh seorang gadis bernama Azlin(Bukan Nama Sebenar),Azlin menghadapi masalah panau sejak dia di bangku sekolah lagi.

Punca nya apabila dia pulang dari sekolah dan terus mencuci muka ketika wajahnya berpeluh,kerana dia berjalan kaki pulang dari sekolah ke rumahnya,hampir setiap hari Azlin melakukan hal yang sama,sehingga lah dia terkena penyakit panau di sebelah kiri wajahnya.




Foto Sekadar Hiasan


Hari demi hari panau pada wajahnya semakin lama semakin merebak dan bertompok-tompok dan sedikit sebanyak telah membuatkan azlin hilang keyakinan terhadap dirinya.

Puas sudah dia menggunakan produk yang ada semata-mata untuk menghilangkan panau tersebut,namun masalah panau masih belum dapat di atasinya,Azlin hanya pergi ke sekolah seperti biasa tetapi apabila ada aktiviti lain pada waktu luar persekolahan pasti dia tidak akan hadir kerana berasa malu dengan wajahnya yang ada panau.

Perkara yang memalukan azlin terjadi juga apabila ada segelintir teman persekolahannya yang mengejek diri nya yang berpanau dan hal ini membuat kan azlin begitu malu dan tertekan!!

Sehingga lah rakan karib ibu nya memperkenal kan satu produk sebagai ikhtiar,iaitu sabun gelenggang yang mampu mengatasi dan membantu panau yang di hadapi oleh azlin.

Lebih kurang beberapa hari,Ibu Azlin  menghubungi kembali rakan karibnya itu untuk mendapatkan sabun gelenggang yang di perkatakan sebelum ini,dan akhirnya Sabun gelenggang berjaya mereka dapatkan.

Sejak dari itu juga azlin tidak berputus asa menggunakan sabun gelenggang ini,hari demi hari panau di wajahnya semakin lama semakin  berkurangan,mengikut kata penjual sabun gelenggang tersebut sabun gelenggang boleh di pakai pada wajah dan badan,namun penggunaan pada wajah  haruslah di kurang kan sedikit dari penggunaan pada badan dan percepatkan proses mencuci atau membilas dengan air bersih.

Dua Bulan berlalu,masalah panau pada wajah azlin telah pulih dan azlin berasa sungguh gembira dan kini dia telah mendapat kembali keyakinan diri setelah masalah panau telah berjaya di atasi dengan sabun gelenggang itu.

Kepada anda yang ada masalah kulit seperti yang di nyatakan tadi boleh la dapatkan Sabun Gelenggang ini sebagai ikhtiar mengubati penyakit kulit.




HARGA PROMOSI :
BELI 2 PCS SABUN GELENGGANG
PADA HARGA :
RM30 S/M
RM35 S/S
(Sudah Termasuk Kos Penghantaran Pos Laju)

Jom Order sekarang produk ini,Whatsapp/mesej ke : 
                                                                017-9883208 

http://herbaalam4u.blogspot.com/p/blog-page_24.html


0 Komentar untuk "Gadis Hilang Keyakinan Gara-Gara Panau Dan Cara Mengatasi Masalah Panau"

Hadis Pilihan

Popular Posts

Kopi Tunjuk Langit Plus

 
Copyright © 2014 Produk Herba Alam - All Rights Reserved
Template By Catatan info