Selamat Datang

Kisah Rumahtangga Yang Tragis Hanya Gara-Gara Suami Ada Masalah Batin

Alam Rumahtangga ada pelbagai warna,terpulang kepada kita untuk mencorakkan rumahtangga yang di bina bersama,segala suka dan duka di kongsi kan bersama.


Aku mengahwini Mira atas dasar suka sama suka,cinta sama cinta,Pada awal perkahwinan,kami tiada masalah langsung dalam rumahtangga,segalanya berjalan lancar.

Namun Selepas setahun kami bersama,Isteri ku mira mula berubah terhadap ku!ya cepat benar dirinya berubah hanya kerana masalah yang aku hadapi,iaitu masalah "batin".


Sekadar Foto Hiasan
 Aku juga tidak menyangka bahawa Mira yang telah berjanji menerima kekurangan diriku kini telah berubah!saban hari dia pasti membebel dan memperkecilkan diriku!

Aku berasa sangat malu dan rendah diri dengan kata-kata Mira,saiz  zakar ku tidak normal seperti pemuda asia yang lain dan aku juga tidak pernah cuba ikhtiar untuk membesarkan saiz kepada saiz normal!Malah sewaktu sebelum berkahwin sepatutnya aku sudah membuat persediaan dari segala aspek,namun aku hanya bersikap sambil lewa.

Jika di fikirkan,kasihan juga aku terhadap isteriku yang sering merungut berasa tidak  puas apabila kami bersama,sehingga isteri ku sudah mula menolak "Ajakan"ku.

Runsing aku dengan masalah ini,Isteriku pula semakin hari semakin meminggirkan diriku,maka aku cuba untuk meluahkan segala masalah ku dengan sahabat karib yang aku percayai.

Menurut sahabat karib ku bernama Amir,Dia mahu aku ikhtiar kan sesuatu dan mengajak ku untuk bertemu seseorang dan tiba hari yang di jani kan aku dan sahabat ku bertemu dengan orang yang di maksudkan.

Menurut lelaki separuh umur yang kami panggil Pak Hamzah,masalah ku dapat di atasi dengan ikhtiar dari penggunaan minyak lintah tembakul yang mana ramuan semulajadi yang terkandung di dalam minyak tersebut mampu membantu membesar kan saiz zakar.

Akhirnya atas dorongan sahabat karib ku amir,aku cuba ikhtiarkan dengan membeli minyak lintah tembakul tersebut.





Setelah menggunakan minyak itu,aku perhatikan saiz zakar ku terdapat perubahan dari segi saiznya,ini bermakna minyak lintah Tembakul benar-benar membantu membesar kan saiz!

Kalau lah sebelum kahwin aku tahu akan kehebatan minyak ini pasti sudah lama aku ikhtiarkan dan sejak melihat perubahan positif itu aku terus menggunakan sehingga lah aku berasa berpuas hati.

Bak kata orang dulu Dawai kini balak!begitu lah perumpamaan pada zakarku  yang boleh aku katakan!dan isteri ku pula kini tak perlu aku ajak lagi malah ketika aku belum pulang pejabat pun dia sudah menelefon ku agar cepat pulang ke rumah!

Nampaknya Minyak Lintah Tembakul ini berkesan dan membantu mengatasi masalah zakar yang kecil seperti ku sebelum ini.

Bagi anda yang menghadapi masalah sedemikian maka elok lah di ikhtiarkan penggunaan minyak lintah tembakul ini.



Keistimewaan Minyak Lintah Tembakul



  • Ramuan 100% Herba Resepi Pusaka Tua
  • Ekstrak Lintah,Ekstrak Ikan Tembakul,Dhob,Minyak Kelapa & Herba Terpilih
  • Di Proses Secara Tradisional Sejak Tahun 1990 Oleh Tukang Urut Zakar
  • TANPA BAHAN PENGAWET! TANPA BAHAN KIMIA!
  • Bauan Aromaterapi
  • Minyak Ini Bertindak Secara Semulajadi

MINYAK LINTAH TEMBAKUL MEMBANTU :-

  • MELANCARKAN DARAH KE ZAKAR
  • MENGUATKAN OTOT- OTOT ZAKAR
  • MEMULIH DAN MENGUAT URAT ZAKAR
  • MEMBESARKAN DAN MEMANJANG ZAKAR
  • MENAMBAH DAYA TAHAN ZAKAR
  • KERAS, PADAT DAN TAHAN LAMA
  • DAPAT MENGATASI MASALAH YANG CEPAT KELUAR EJAKULASI 
  • MINYAK LINTAH TEMBAKUL BILA DI CAMPUR DENGAN SEDIKIT BAWANG PUTIH 
  • MEMBANTU MENYEMBUHKAN SAKIT PINGGANG,SAKIT LUTUT,LENGUH-LENGUH DAN MASUK ANGIN.
Paling Hebat,bukan sekadar mengatasi masalah lelaki malah jika anda  mengalami sakit-sakit pinggang,sakit lutut,lenguh-lenguh dan masuk angin campurkan saja minyak lintah tembakul ini bersama  sedikit bawang lalu di sapu dan di urut sedikit,InshaAllah Dapat melegakan penyakit tersebut.
 
 
HARGA MINYAK LINTAH TEMBAKUL:
1 Botol 30ML
RM 35.00 SM
RM 37.00 SS
Tempahan Dan Pertanyaan :
017-9883208 
 
http://herbaalam4u.blogspot.com/p/blog-page_24.html
 
0 Komentar untuk "Kisah Rumahtangga Yang Tragis Hanya Gara-Gara Suami Ada Masalah Batin"

Hadis Pilihan

Popular Posts

Kopi Tunjuk Langit Plus

 
Copyright © 2014 Produk Herba Alam - All Rights Reserved
Template By Catatan info