Selamat Datang

Pengalaman Menghidap Penyakit Diabetes Dan Penawar Dari Kapsul Peria Plus

Assalamualaikum wbt Dan Salam Sejahtera pada kali ini admin ingin kongsikan kisah pengalaman menghidap diabetes dan penawar dari kapsul peria plus,kisah pesakit yang telah terkena penyakit diabetes satu penyakit yang kalau boleh tiada sesiapa pun mahu terkena penyakit ini,Mari kita hayati kisah ini.

Penyakit Diabetes??jika aku ingat kan kembali waktu pertama kali doktor di hospital yang telah mengesahkan aku menghidap deabetes pasti akan membuatku berasa sedih!

Sekadar Foto Hiasan
Ya,aku sedih kerana selama aku sihat aku tidak menjaga kesihatan dan pemakanan sehingga aku di sah kan menghidap diabetes!Dan aku juga tidak menyangka bahawa di usia ku yang muda begini,aku boleh menghidap penyakit ini,malah tanggapan ku juga salah selama ini kerana aku fikirkan mereka yang berisiko terkena diabetes ini mesti yang sudah berusia dan gemuk!tapi aku silap!

Atas faktor tidak menjaga pemakanan dan tidak menjalani kehidupan yang sihat seperti bersenam,maka ini lah yang aku dapat!

Aku masih ingat lagi saat-saat aku sihat sebelum di sahkan menghidap diabetes,waktu itu dek kerana kesibukan bekerja aku sering makan makanan segera terutama air bergas,malah setiap kali makan di luar pun air manis pasti ada.

Dan di sebabkan aku sibuk bekerja maka aku makan apa saja yang ada dan cepat!aku tidak pernah terfikir bahawa mengamalkan makanan mahupun minuman yang manis dengan jumlah yang banyak dan kerap boleh membuatkan aku berisiko terkena penyakit ini.

Dan yang paling aku pelik apabila aku banyak makan tetapi mengapa semakin hari badan ku menjadi kurus sehingga ada yang menegur ku,padahal sehingga ke lewat malam pun aku kerap makan!

Pelik!sehingga lah pada masa itu aku terpaksa ke hospital kerana berasa tidak sihat,entah bagaimana darah ku di ambil untuk ujian gula dan ternyata paras gula ketika itu adalah pada bacaan 17!!

Bermula dari itu,aku merasakan yang dunia ku hampir gelap,.alku bagai tidak percaya dan ini lah bahana nya apabila tidak menjaga pemakanan!

Suatu hari,seorang saudara ku bertemu dengan ku dengan membawa sebotol kapsul peria plus ,Saudara ku juga tidak menyangka yang aku menghidap diabetes sehingga dia sanggup membelanjakan wang nya hanya untuk meminta aku ikhtiar berubat menggunakan kapsul peria plus itu.

Di dalam hatiku,Kenapa Peria????lalu aku menggunakan hasil carian enjin google untuk menyelidik tentang buah peria yang ada di dalam kapsul peria plus itu,dan ternyata setelah aku selesai membaca informasi tentang buah peria ini aku dapati ia boleh di jadikan penawar dan membantu menstabilkan paras gula.

Bermula dari itu lah aku mengamalkannya sehingga aku ke hospital kembali untuk memeriksa kandungan paras gula ku.

Alhamdulillah.dari bacaan tidak normal iaitu paras 17 telah turun kepada bacaan 5! ternyata kapsul peria plus membantu mengawal dan menstabilkan paras gula.

Setelah mendapat hasil yang positif aku tidak tunggu lagi,aku pergi ke rumah saudaraku yang telah memberikan kapsul peria plus ini kepada ku dulu dan dia uga turut gembira akan perkhabaran ini.

Terima Kasih Kapsul Peria Plus yang membantu mengawal dan merawat penyakit diabetes ini,semoga anda yang di luar sana jika ada amsalah yang sama ini,ikhtiarkan lah dengan mengamalkan kapsul peria plus ini,semoga kalian juga dapat kesembuhan dan dapat mengawal kandungan gula agar ia pada paras yang normal.


Berapa Harga Kapsul Peria Plus?
1 botol 45kapsul Rm31.90 s/m Rm33.90 s/s BAGI SET PERCUBAAN

HARGA PROMOSI KINI!!!!!
2 bot0l RM64.00 S/M RM67.00 S/S PERCUMA KOS PENGHANTARAN!
Jom Order sekarang produk ini,Whatsapp/mesej ke : 
                                                                  017-9883208


http://herbaalam4u.blogspot.com/p/blog-page_24.html
0 Komentar untuk "Pengalaman Menghidap Penyakit Diabetes Dan Penawar Dari Kapsul Peria Plus"

Hadis Pilihan

Popular Posts

Kopi Tunjuk Langit Plus

 
Copyright © 2014 Produk Herba Alam - All Rights Reserved
Template By Catatan info